• Conditii de returnare

Daca produsul comandat nu este conform asteptarilor clientului (oricare ar fi motivul invocat de acesta), COZY ASH ofera posibilitatea clientilor de a-l returna.

Exista urmatoarele alternative in acest sens:

  • schimbarea produsului cu un altul similar sau diferit;
  • recuperarea contravalorii acestuia.

Important: Produsul trebuie returnat in starea in care a fost primit de catre client si fara semne de utilizare pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia.

  • Modalitati de returnare

Produsele se vor returna prin intermediul aceluiasi serviciu prin care s-a facut livrarea initiala, clientul fiind cel care suporta in mod direct pretul transportului.

Important: COZY ASH nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs.

 

Dupa verificarea integritatii produsului returnat, clientul care a trimis coletul va fi contactat de un consultant de vanzari COZY ASH pentru a stabili toate detaliile legate de acest proces (schimbarea produsului sau returnarea contravalorii acestuia s.a.).

  • Returnarea contravalorii produsului:

Returnarea contravalorii produsului se va face de catre COZY ASH, conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 şi 3, prin una dintre urmatoarele optiuni:

  • Virament bancar: din contul COZY ASH in contul clientului (banii ajung in aproximativ 24 ore de la procesarea platii)
  • Refund pe cardul prin care a fost efectuata plata (doar pentru comenzile platite cu cardul)
  • Mandat postal: prin Posta Romana, la adresa clientului (in 3-4 zile lucratoare)
  • Temeiul legal (conform legislatiei nationale in vigoare)

Clientul are dreptul de a se retrage unilateral din contractul la distanta, conform O.U.G. 34/2014, art. 9 (1), in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Termenul de 14 zile calendaristice, prevazut pentru exercitarea acestui drept, incepe sa curga de la data primirii lor de catre consumator, conform O.U.G. 34/2014, art. 9 (2).

La exercitarea dreptului de retragere unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor.

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

“Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.” (O.U.G. 34/2014, art. 11 (1, 2))

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat si fara urme de utilizare.

Rambursarea contravalorii produsului se va face de catre COZY ASH in cel mult 14 de zile de la primirea returului.

  • Recomandari privind returul produselor:
  • A nu se deteriora sau murdari produsul din cauza neambalarii corespunzatoare si deteriorarii ambalajului.
  • A nu se utiliza produsele si a nu se trimite cu semne de uzura sau mirosuri improprii.
  • Returul produselor se face impreuna cu documentele care l-au insotit.
  • Recomandam nereturnarea produselor deja folosite sau deterioritate pentru a se evita refuzul returului si plata taxelor de curier dus-intors de catre client.

 

    Daca formularul a disparut dupa ce ai apasat butonul “TRIMITETI”, acesta a fost trimis cu succes si urmeaza sa te contactam in cel mai scurt timp.

    Iti multumim!